Pages

Bermulanya Karier Baru

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.....

Semalam 21hb Jun 2010, hari pertama persekolahan untuk penggal kedua tahun 2010...Tarikh dimana aku dapat mengajar subjek pilihan ku... Dapat ajar Sains...Syok ooooo...Moga dapat ngajar sains selama2nya....Takper la...asal ada kaitan dengan sains jer walaupun aku masih menaruh harapan untuk mengajar Biologi dan Kimia sesuai dengan bidang yang aku amik di UKM dahulu..huhuhuhuhu....

Sebelum ni awal tahun aku diberi tugas untuk mengajar KHB untuk pelajar lelaki...rasa nak menangis ajer...tak reti lorl....huhuhuhuhu...tambah lak dengan ajar PJK form 2..pastu 3hb 5 aku ajar KHB sepenuh masa...Apabila dapat tahu yang Puan Zuriyana iaitu guru yang mengajar Sains kena tukar ke Penang mengikut suaminya, Kak Cah (Sharifah Narisah) membantu aku dan memberitahu Puan Nor (PK Pentadbiran) agar akuy dapat menggantikan Puan Zuriyana untuk mengajar Sains....So selepas cuti ni, bermula semalam, dapat la tugas baru yang sesuai dengan tugas aku...huhuhu..Alhamdulillah..Terima kasih kepada rakan-rakan yang menyokong aku dari belakang. So dapat la aku ngajar Sains Form 1 Berlian, 1 Nilam, 2 Delima dan 2 Intan..serta tambahan Sivik 1 Baiduri dan 1 Jed..huhuhuhuh..K sayonara KH and almost welcome to Science....InsyaAllah aku akan galas tugas ini dengan cemerlang..amin...

0 comments: