Pages

Lamanya........

hohohoho..lama sungguh aku tak update blog..hahahaa...aku ni dapat update blog ni pun masa cuti kat umah ni...balik seminggu kelantan sempena cuti Tahun Baru Cina 2010....

Alkisah yan aku tak dapat online, ini kerana, aku ngajar petang....Walau bagaimanapun, aku kena g sekolah pagi kerana, ada latihan rumah sukan dan latihan bola sepak tuk pelajar bawah 15 tahun...Buat makluman, aku adalah guru Rumah Sukan Atlantis, so, setiap minggu ada latihan rumah sukan...Selain dari itu, aku juga penasihat kepada Pasukan Bola Sepak Lelaki bawah 15 tahun..huhuhuhu..kalo dapat rehat pun, sebelah malam pas makan malam..hehehe....Hujung minggu lak dapat rehat...Sabtu lak ada Latihan Kawad Kadet Polis..Wallamak...pakai baju polis siot..hehehe..so boleh di katakan aku busy sepanjang minggu setakat ni....So, sori la kepada teman-teman dan anak-anak murid ku, kerana tak dapat men blog, friendster dan facebook....Ni insyaAllah, aku dapat ber'online' dengan lebih baik pas raya cina nanti....Masa cuti ni nak siapkan modul pengajaran tuk setahun... Sekarang dah kurang masalah di sekolah..dah mula membiasakan diri aku...

So, semoga berjumpa lagi...Assalamualaikum....

0 comments: