Pages

ApsaL La BosAn SaNgaT nih....

Assalamualaikum pembaca sekalian....Apa khabar? harap2 sihat sejahtera hendaknya....adui, bosan dah aku duk idup gini....bila la nak dapt keje tetap ni....aku tak kisah tuisyen tuh..tu memang keje sambilan aku...tapi amat2 bosan sekarang...bila la kpm nak panggil temuduga nih...pastu kena tunggu lak 2 bulan, coz bulan 1 InsyaAllah start masuk kelas...

adui, lambat lagi...hari2 keje aku, bangun, tengok tv, layan tenet, bangun, layan tv, tengok tenet...ntah aper2 la rutin yang membosankan...cam cite Thomas Wilson tajuk The Lotus Eater time aku blajar literature form 4 dlu...adui...boleh mati duk main rutin bosan camni....tuisyen lak dalam bulan pose ni pagi jumaat n pagi sabtu jer..tambah lak petang isnin jam 5 di Al-amin....adui, kalo tak der kelas malam pun tak per..tapi aku harap, aku ader keje yang setiap hari.....tak kisah la berapa jam pun...asal aku tak jalankan rutin harian aku...leh la jugak aku keluar tengok dunia luar....tapi bila dah tak der keje kat luar, malas la nak kuar, tu yang jadi perumah sangat tuh...adui.....Jumaat dan sabtu ni week terakhir aku ngajar dalam bulan pose, then raya, jumpa balik waktu malam....ni best, coz, kelas ader setiap malam...huhuhuhu....tak der la bosan sangat kat umah....huhuhuhu...

semalam dah isi borang pegawai perkhidmatan pelajaran mara. Untung2 jadi guru mrsm atau pensyarah mara...huhuhuhu...tarkh tutup 27hb ni....tapi lambat jugak wes tmuduganya....tapi, aku harap sngt dapt skolah best nanti....ada pro dan kontranya..nanti kita bincang lain kali sal pilihan nak ngajar sekolah biasa atau MRSM...tu pun kalo dapat MRSM la....huahuahua

0 comments: