Pages

lepas gian....

adoi, lama sungguh aku tak online...biar la 6 ari pun..hahahaha....ni disebabkan beruk band aku kena potong....ala, aku tak bayar RM50 pun kecoh ker....lagi pun sebulan2 kena bayar RM68...tapi aku bayar RM70....aku terlambat bayar pun terus kena potong...senget tol....nak bayar awal, duit kureng coz ari tuh konvo dah bnyak duit abis....sib baik la semalam dapat gaji...leh la aku bayar.

so td aku g la bayar bil beruk band nih....tanya kat pakcik tuh, semua jumlah RM125.35....mane datangnya 35 sen tuh..pelik...coz, sebelum ni RM68 jer bil..mane ader sen2....tak per, bayar ajer...tapi aku byar tuk bulan lepas jer....aku bayar RM100.35....lagi balance RM25....malas nak bayar penuh coz yang RM125.35 tu termasuk bil tuk bulan baru...hehehehe...tapi, next week dapat ag gaji, aku bayar lak rm25 tuh..pastu, kira bulan depan zero akaun..hihihihi....so, balik terus online...reply segala komen dalam fs, mesej dalam fs dan lain2...lepas gian...

nak bayar bil ni kena g kb..coz kat kb jer yang ade..kat kubang kerian ni tak der....so, aku g la kb...jalan berbelit2 la...sib baik tak jem tadi...tapi sonok gak dapat tau jalan baru...jalan kb dah jadi satu hala...hanya ikut anak panah lampu isyarat dan anak panah jalan yang ditunjukkan ajer....so easy...hahahahaha...lama tol aku tak g kb.....sebulan dah kot....

2 comments:

Cikgu Ije said...

haha. best apa jalan baru. tapi petang2 agak seksa la. jem ohh!

aDmiEy KaMaRuDiN said...

meme best..po kuro jale pulok pagi sabtu nih