Pages

PESTA WAU ANTARABANGSA 2009

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua...disini aku nak cerita la serba sedikit kisah mengenai pesta wau antarabangsa 2009. Pesta wau ni di adakan pada 20hb Mei 2009-22hb Mei 2009 bertempat di Pantai Geting Tumpat Kelantan. Ni adalah tahun kedua aku kesana. Tahun lepas, juara pertandingan dimenangi oleh warga tua dari Jepun...tahun ni aku tak dapat tahu keputusannya kerana aku g pada hari terakhir pesta...Tu pun dah petang sangat2 aku g ngan fa,ily aku...



Kami pegi jam 5petang, setiba jam 530 petang di Stesen Keretapi Tumpat, kami stuck selama setengah jam kat stesen tu coz jalan ditutup, keretapi brenti kat tengah2 jalan kami..hehehe...so sampai kat sana jam 6 lebih...so sempat la melawat, tengok2, dan tangkap gambar sket2..hehehehe..pepun, best la jugak...tahun depan may be ada lagi...so disini aku kepikkan sekali gambar2 kami kat sana...Assalamualaikum...


Lari....rimau nak makan aku...




Dari kiri: adikku (iQa), Spupu ku (abe Long), Spupu ku (Kak), Sepupuku (adik) dan belakang, makcik aku...

4 comments:

Zaty said...

wah..cam best jer..trganu xde pun event camni..huhu...

aDmiEy KaMaRuDiN said...

next year datang la kat sni..ajak kawan2 lain kita pakat2 g

Cikgu Ije said...

xaci!!! next year mu kena inform kat aku!!

aDmiEy KaMaRuDiN said...

doh mu banyok kijo sgt..tu mu tok g tuh..hola...next year kito pakat2 oyak des....