Pages

Ciri-Ciri wanita Idaman

Ni aku nak berkongsi la...nak mulakan idup baru setelah 5 bulan putus kasih dengan bekas kekasih yang dlu...mane la tahu kan, dalam duk men blog ni ada orang nok tulun ejas kat aku ker, nak kenalkan kat aku ker atau nak rekemen kat aku ker...hahahha...aku gatal ker? rasa tak...huhuhuhu

Ciri-ciri wanita idaman bagi pilihan aku:
1. Wanita solehah
2. Beragama
3. Hormat aku sebagai bakal ketua keluarga
4. Hormat ibu bapa aku dan keluarga aku
5. Ramah mesra dengan rakan2 aku kerana aku ni ramai kawan perempuan mahupun lelaki. Maknanya tidak sombong.
6. asal orang kelantan, tak kisah mane2 pun, asalkan kelantan
7. Guru...tak nak cikgu sekolah rendah...hehehehe
8. Umor bawah dari 23tahun
9. Rambut panjang lurus...kerinting panjang dipertimbangkan, kerinting pendek tidak dilayan
10. jujur dalam perhubungan
11. tidak mengada-ngada
12. Sanggup berkongsi idup dengan aku
13. putih
14. mane2 ciri2 lain yang leh aku pertimbangkan...wahahahaha...

So, sesape ade kawan yang nak diperkenalkan, silakan lah bagi no fon dan gambar....InsyaAllah ada rezeki, kawen bila umor aku cukup 25 tahun...wahahaha...cam jual diri lak aku....

12 comments:

Cikgu Ije said...

owhhh! xse cikgu sekolah rendah? waaa.. aku jerit ni. hahha. =P

aDmiEy KaMaRuDiN said...

tok ser...huhuhuhuhu....tak tahu bakpo aku tok ser....hahahahaha

Zaty said...

waaaaaa....byk giler list tuh!!! haha..insya'allah..ko akn jumpe tp if ade kekurangan die dlm list ko tu, trime la die seadanye... x sume insan kt dunia ni perfect..susah nk dpt spt yg kte nak..tul dak..keh3x..

aDmiEy KaMaRuDiN said...

btol...tapi tak nak cam yang dlu...hampeh....wat sakit ati aku adala...huhuhuhu...tapi kekurangan yang dlu aku tak leh maafkan..hahahaha..jahat tol aku kan...

Zaty said...

hehe..xpe...kte blajar dr kesilapan dulu...yg mane keruh tu kte buang, ambil yg jernih je...aku fhm coz aku dh prnah rase,aku dulu pun camtu gak...huhu...Allah menguji kte spy jumpe dgn org yg salah sblum jumpe dgn seseorg yg betul2 utk kte..insya'Allah..=)

aDmiEy KaMaRuDiN said...

terima kasih cik zaty...God bless U...

orange said...

xker mcm spesifik sangat2 ciri2 tuh???

aDmiEy KaMaRuDiN said...

memang la cik orange..memang spesifik pun... tapi tak semestinya semua wanita punyai ciri2 cam tuh...no body is perfect

orange said...

why not cr yg smone who know u better...not someone who want u to be... pendek kata trima seadanya...=)

aDmiEy KaMaRuDiN said...

to cik orange:
itu la..trima seadanya...tapi itu draf ciri-ciri ajer...my ex dlu pun tidak ada yang sepenuhnya sama ngan ciri2 ni... erm, yang dah kenal, semua dah hak milik orang...lagipun kawan2 tak kan nak di jadikan teman idup..duk selalu bertepuk bertampar bergurau senda takkan la pulak nak dijadikan pacar...bukan geli...tapi cam kekok pulak...hahahahaha. tapi buat masa nih, semua kawan2 pompuan mengenali begitu rapat tentang perangai saya ni..so, sebab tu mereka tak segan...ha..hahahaha..bukan sosial yer

Anonymous said...

takut aku bca ciri2 wanita idaman ko tuh shah..huhuhu byk betul tp betul la xsume org perfect cuma terimalah seadanya..hehhe ko bykan bersabar n berdoa insyaAllah ko akan jmpa gadis idaman ko gak nnti...'Allah menguji kte spy jumpe dgn org yg salah sblum jumpe dgn seseorg yg betul2 utk kte.' aku amik balik kata2 zatil ni sb aku stuju sgt..hehhee

~wani naz~

aDmiEy KaMaRuDiN said...

hai wani naz aka wani dato'....thanx a lot my dear...huhuhuhuhuhuhuhu....aku paham la....bukan semua menepati citarasa secara lengkapnya....