Pages

Ranjau Kehidupan

Malam ini di saat kebosanan yang melanda dalam idup aku nih, aku nak luahkan satu perasaan yang dah lama aku simpan....bukan niat untuk mengaibkan orang..tapi sajer, untuk berkongsi rasa...

Dulu, aku boleh dikatakan ramai kawan...tak kira lelaki atau perempuan...semua suka berkawan dengan aku...ada yang siap dikatakan kawan baik ku...tapi, sejak dua menjak, aku merasakan rakan2 baik ku menikam ku dari belakang...dlu yang pernah berjanji bahawa berkawan dunia akhirat tapi apakah betul..tidak, mereka di belakang sedap2 jer duk mengutuk....depan ku, mulutnya manis...tapi belakang, siap cerita keburukan aku lagi pada orang lain...sib baik la orang 2 baik sangat cerita kat aku...

macam2 dia cerita...semua nak menjahamkan aku...sampaikan satu tahap aku tak dapat study tapi sib baik exam dapat jawab..hehehe...so, sekarang ni aku wat tak kesah..tapi aku tak berkawan dah ngan2 mereka semua...sekarang ni siap telefon, mesej aku nak jadi macam kawan seperti dlu...ada ker patut..malas aku...aku tak layan dah msj2 n tepon ni...bosan...wat sakit ati aku...so, duk kat sekarang ni, aktiviti aku duk kat umah jer..tulun mak bapak kemas rumah, jaga rumah...tak pun aktiviti mengajar tuisyen jer....tak der dah aktiviti cam dlu...g sana sini....so, kepada ex-member, sekali korang wat gtu kat aku, sampai mati aku tak akan ingat kat korang....

2 comments:

orange said...

woooo dahsyat2...naper nk lari?naper nk cr gaduh..kalu bt mcm tuh jugak maknanya jd sama la mcm diorg jugak..2x5..dh tuh kalu org bt jahat xkn kt pn nk jd sama jahat ngan diaorg jugak...

aDmiEy KaMaRuDiN said...

bukan la cik orange...dah sakit ati...buat ape nak kawan ngan orang yang tika senang ajer nak berkwan. Tika susah nak lari..itu bukan kawan namanya....