Pages

Blog Aku...

Dah lama aku tak tulis2 dalam blog aku ni...entah, may be tak der idea kot...nak kater bz, mane ada bz nyer..entah...may be malas pun ada gak...so, malam ni, kelas aini dia kansel ganti malam sok. Aku pun bukak jer la frenster, blog, berita harian...Oh yer, dalam berita harian, seorang doktor di UM kater, minum air kelapa tuk hapuskan H1N1 kerana air kelapa ada bahan semulajadi dapat membantu melemahkan virus2 tersebut.

Berbalik kepada blog aku, sebenarnya ni pun tak der bahan nak cerita...coz, masalah Pusat Tuisyen dah tak der..Alhamdulillah dah berjalan lancar. Gaji lak tuk bulan 7 ari tuh dapat semalam, aku kira2, wallamak, alhamdulillah dapat RM1050. Tu gaji tuisyen sahaja...Ya Allah, moga aku dapat posting di Kelantan Ya Allah. Sayang nak tinggal tuisyen. Kak Long Pengurus Pusat Tuisyen Pakar pun harap aku dapat ngajar kat Kelantan. Huhuhuhuhu...Selain itu, kalo dapat kat Kelantan ni, mak bapak aku, aku leh jaga, yer la, abang n adik laki aku keje kat KL. nak harap adik pompuan aku yang tingkatan 1 tu aper la sangat...K la, nak sign out dah. Jangan Lupa Lirik dah nak start. Bye...

4 comments:

Zaty Syarafina said...

hoho...lyn gok jgn lupe lirik ek..haha...

aDmiEy KaMaRuDiN said...

erm, mesti layan...mainan minda tuh...

Cikgu Ije said...

nk ngajar tuition jugok!!

aDmiEy KaMaRuDiN said...

mu antar la resume n surat mintak kijo di pusat tuisyen....nanti dio tepon mu la...tgk aku wat dlu. sebelum ni tuisyen tok kenal pun aku. pastu semakin murah rezeki aku loni...alhamdulillah