Pages

Berita Gembira

Alhamdulillah aku panjatkan rasa syukur kepada Yang Maha Esa.... Balik dari tuisyen tadi, aku dapat berita gembira...Kawan2 yang sedang bekerja di MAMPU Jabatan Perdana Menteri kat putrajaya dapat panggilan dari Kementerian Pelajaran Malaysia.... Alhamdulillah, nama aku ada tersenarai sebagai bakal guru.....InsyaAllah 28hb ni lapor diri.... Cuma stakat ni dia tak bagitau negeri mana ajer lagi....Tapi tak per la, asalkan aku dapat posting demi mengejar cita-cita yang mahukan melihat anak bangsa berilmu pengetahuan.... Owh, gembira sungguh rasanya.... Terima kasih buat sahabat-sahabat, anak didik dan orang perseorangan yang lain kerana mendoakan aku... Alhamdulillah Ya Allah atas kurniaan mu ini Ya Allah... Terlepas segala seksaan tunggu posmen antar surat gagal ari tuh.....Alhamdulillah lulus...

0 comments: