Pages

Langkah Ku Bemula Disana....

Tadi tengah ngajar masa yang terakhir, lebih kurang jam 1130 pagi kat tuisyen midani...masa bio, tengah ngajar tajuk Balanced Ecosystem.... Kelas ada lagi 15 minit tuk tamat... Pastu dapat panggilan dari sepupu ku... dia telepon nak bagitau suatu berita yang menggembirakan... Ya Allah, alhamdulillah aku berjaya ditempatkan di sebagai seorang guru... Lebih aku tak sangka, dapat Johor... MasyaAllah, jauhnya.. Tapi takper la, aku bersyukur sangat2 kerana aku akhirnya berjaya bergelar guru.... Oleh sebab itu, aku jadi terlalu excited, smpai lupa dah apa yang aku ngajar pada masa tuh, oleh kerana aku terlalu excited, terpaksa la tanya pelajar apa yang aku ngajar td....blank trus...rupanya aku dalam tajuk colonisation and succession..hehehe..so abis tajuk tuh tadi, aku balik la....tengok surat yang aku trima...Lapor diri pada 28hb Disember 2009 bertempat di SMK Mohd Jiwa Johor Bahru, Johor....

Ektelly, 17tahun dahulu aku dah pernah sampai kat JB ni......may be sekarang dah berubah kawasan tuh.... masih ingat ingatan aku disana...dan masih ada lagi gambar2 masa dolu yang masih tersimpan dalam album ku...huhuhuhu

Tapi sampai saat ni aku masih tak percaya yang aku dapat johor... tapi aper2 pun, syukur aku panjatkan pada Yang Maha Esa atas rezeki ini.... Doakan aku selamat diperantauan....

0 comments: