Pages

::Jawapan Kepada Entry-Entry Lepas::

Assalamualaikum wbt...

Malam ni tak der keje...nak rehat otak awal malam ni...so online malam ni pun awal la...alkisahnya, tadi kira dah abis semua gula-gula vita-c yang aku niat untuk sedekahkan kepada para pelajar aku yang sedang belajar di Pusat Tuisyen Pakar [pasir hor dan telipot].... Gula-gula tu memang aku dah lama niat. Aku akan berikan kepada para pelajar aku.... Setiap bulan aku memang aku bahagi-bahagikan gula-gula atau lain-lain kepada para pelajar. Rezeki ku terima aku niat untuk membahagi la...Mungkin untuk beberapa ketika....Pernah suatu ketika aku berikan Cloud 9 Sorang satu...Bulan seterusnya aku berikan Milky Bar...So this month, vita-C for my students... Hope all of u sukakannya seperti cikgu sukakan gula-gula tersebut.... Jadikan ia sebagai kenangan terindah bersama cikgu Shahroom Admiey.... Lepas ni ada antara korang semua akan balik ke sekolah dan asrama masing2.... Banyak kenangan kita semua sepanjang tuisyen ni... Cikgu akan selalu akan ingati korang.... Moga berjaya buat kalian...

Oh yer, ari dapat baby baru..sepupu baru yang diberikan Ahmad Afiq bin Hanafe... Actually, aku yang pilih nama-nama baby ni...tapi Abah dia yang tapis2...so termeterai la nama Ahmad Afiq,....Dan dijangka akan daftar pada esok pagi.... Ahmad Afiq mengikut maksud yang diberi, Ahmad = yang terpuji dan Afiq = yang mengetahui... So, leh dikatakan Yang terpuji dan mengetahui Moga afiq membesar menjadi insan yang insyaAllah mengetahui segala ilmu2 di dunia ini....

0 comments: