Pages

.....::aKu BeRcuTi::.....

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Disini aku nak maklumkan yang mana mulai 26 April 2009 hingga 4 Mei 2009 aku tak layari mana-mana laman sesawang. Tak kira la YM ker, Frenstar ker, mahupun Blog ini. Tempoh tarikh ini aku pulang bercuti sambil-sambil balik untuk majlis perkahwinan abang ku pada 3hb Mei. 30 April dia akad nikah, 1 Mei 2009 majlis pihak perempuan, dan 3hb mei umah aku lak. So mulai esok, aku balik dalam waktu tengah hari kerana pagi jam 830-1030 ada exam final tuk Kaedah Pemisahan (doakan kejayaan untuk aku ek). So sebarang masalah atau pesanan, sila tinggalkan pesanan anda dalam shoutmix box aku dalam blog ini, atau dalam fs antar komen sahaja nanti aku approve (aku tukar setting approve komen). dalam ym offline mesej. tu pun kalo tak mustahak la. Kalo mustahak, hubungi saja no sel aku. Harap maklum. Doakan aku juga semoga aku pulang dengan selamatnya tengah hari esok dengan abang dan adik ku. Dan doakan juga majlis kami agar berjalan lancar tanpa ada masalah. Terima kasih.

0 comments: