Pages

::maLunya aKu::

Hahahaha...sekali aku ingatkan, nak gelak rasanya. bertapa dungunya aku seketika. Nak cerita, td masa nak beli makanan kat kafe ibu zain UKM jam 9malam td, aku tersilap kira duit yang ku bawa...Sebelum aku g kafe, aku dah kira duit untuk aku bajet. Aku bajet la nasi putih daging masak merah harganya RM 3.80. Air teh o ais limau lak RM1.20. Aku dah kira siap2 dah duit syiling yang ada dalam RM2. Aku still ag bawak wallet masa g kafe tuh takut tak tercukup duit. So apabila tempahan dah di ambil dan siap untuk dibayar, brother yang jaga kaunter tu cakap semua sekali RM5. So aku keluarkan duit kertas RM1 3keping. and aku keluarkan jugak duit syiling aku yang dalam poket. Masa tuh aku terbayang dalam kepala otak aku nih aku bawak 80sen tuh. yang 20sen tuk harga air aku tak kira masuk td. So, kira-kira la ngan duit syling. dalam otak duk kira 80 sen, So dengan sikap clumsynya, aku pun tarik semula semua duit aku yang atas meja dia tuh, dah aku ingat tak cukup duit. So aku pun keluarkan la duit RM10. Brother tu cakap pe tau, "la, tak cukup ka? meh tengok, tadi rasa kira cam ckup jer, ni cukup jer RM2 yang syiling ni." ye tak ye jugak, aku pun kira la semula. Brother tu lak tersengih2, bdk pompuan sebelah aku pun duk sengih2. Adoyai, malunya aku...Dengan spontannya aku pun cakap, erm kelabu mata kot...so dengan cepatnya aku amik langkah seribu jer la. Malu aku wes. Blushing gila2 rasanya. Dah rasa panas muka tahan malu nih. huhuhuhuhuhu. Malu..Malu..mane aku nak sorok muka aku nih. Dah la dengan lagak clumsynya. huhuhuhuhu. Tapila, aku rasa otak aku nik kat lain la masa tuh. efek dari mengantuk ka atau benda lain aku pun tak tau. Dah semalam tido pun jam 4pagi bangun subuh jam 630 pagi. Pastu, tdo sekejap, bangun lak jam 830pagi. Sampai sekarang tak tido ag...May be ngantuk kot. takpe la, ada la jugak cite kelakar ari nih....


Malunya wes...huhuhuhuu....

Justify Full

0 comments: