Pages

Jemputan Ke Majlis Kesyukuran....

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Aku bagi pihak Abah dan Ma aku serta ahli keluarga yang lain menjemput saudara/i ke Majlis Kesyukuran menyambut menantu sulung dalam keluarga aku yang bernama Rozeana Abdullah isteri kepada Putera Sulung Keluarga kami Muhamad Shahroom Azlan B Kamarudin pada 3hb Mei 2009 (Ahad). Majlis akan diadakan sebelum zohor dengan Majlis Khatam Al-Quran beramai-ramai dan adik aku termasuk kat sini Saudari Nur Shahira Aqilah Bt Kamarudin dan diikuti dengan kehadiran sanak saudara mempelai perempuan. Semoga dengan kehadiran saudara/i sekalian dapat memeriahkan majlis kami ini.



Kad Undangan Aku Wat Sendiri. huhuhuhu.Align Center

6 comments:

~JeN jEn~ said...

ko da kawen ke???aku xtaw pn...
smpai ati ko xjmput aku;((

aDmiEy KaMaRuDiN said...

lor...bukan aku la....abang aku..jemput la datang..coz aku dah antar kat semua orang melalui fs...huhuhuhu

~JeN jEn~ said...

la abg ko ke...
aku ingt ko...
sbb aku bce kat c2 ko tulis shahroom admiey..
then bru aku pasan kat kad 2 tulis shahroom azlan...hikhik

klabu mate sat...hehehe^^

aDmiEy KaMaRuDiN said...

Znee...aku dah jemput makteh ko..ko pun kalo free, datang la...Tapi time aku kawen nanti, ko kena datang tanpa sebarang pengecualian...hahahaha

~JeN jEn~ said...

2hb kan..
insya allah aku dtg..
aku abes xm 30hb..
kalo smpat aku trun kb..
pape nnt aku roger2 ko...
da lme xjmpe ko n dak2 klas dlu

kangen deyh^^

aDmiEy KaMaRuDiN said...

bukan 2hb. 3hb... datang ngan makteh ek. Kawan2 pun ada. tpi tak ramai la. Linda. Dak2 laki tak reply pun kater nak datang. Yang pompuan lak, linda, ila, n lida. Baitul tak dapat balik. Dia viva tesis 4hb. sedey. Hanis pun tak balik. Dia keje. Tak dapat cuti coz ari tuh dia cuti dah masa mak dia meninggal. Alfatihah buat mak dia.

Haznee, aku silap taip ari tuh. ko dah btol baca tuh. aku tertulis nama Admiey nama aku..hahahaha. Sori. Aku dah betolkan dah.