Pages

Ada Gak Perasan Akhirnya.

Dari kawanku, ku dengar sesuatu yang tidak enak sedang berlaku. Its ok, itu mungkin kelemahan aku. Actually, aku mengajar bukan nya suka biased. Mungkin tanggapan pelajar ku menganggap aku biased. Itu bukan yer. Sebenarnya, di satu Pusat Tuisyen ini, ada satu kelas, bukan di anggap tak suka, tapi kureng sket dengan mereka. Ye la, dah bising sangat. Satu jer prinsip aku yang dipegang, "Jika pelajar tidak menghormati aku, aku tak akan sesekali hormat mereka." So lantak la anda nak jadi aper. Aku hanya mengajar pelajar yang mane hormati aku sebagai gurunya, ingin dengar segala ajaran aku. Kalau anda tidak suka dengan cara ajaran ku, aku tak leh nak wat aper2. Sape yang dengar ajaran ku, insyaAllah anda faham aper yang anda pelajari. Dengan keadaan kelas yang bising tuh, sebenarnya aku jadi tak der mood nak mengajar. Itu yang membuatkan aku seperti tak nak mengajar. Tapi cara ajaran aku dengan anda adalah sama dengan kelas2 lain. Bia la anda nak kater ape pun. Yang penting, anda ikhlas sahaja dengan ku, konpem anda senang pelajari ilmu yang di ajar. Minggu ni, kira ada perubahan pada kelas bising ni. alhamdulillah. Thanx a lot sape yang memberi komen tersebut. So, behave yourself semasa saya tengah mengajar. Terima Kasih. Assalamualaikum.

2 comments:

Zaty Syarafina said...

betul2..aku stuju!aku pun camtu gak.. mane2 budak yg xnak bljar tu, skali tegur die degil gak,ak mmg wat dek je kt die..yg mane nk bljr je aku layan..die akn fhm2 sdri.last2 bru die fokus bile tgk ckg x lyn die..

aDmiEy KaMaRuDiN said...

ni tak tahu la makan saman ke tak...huhuhuhuhuhu