Pages

Penat dan Lelah

Kalau di bacakan tajuk entry ni mungkin korang kater aku penat dan lelah kes wat keje kan....Actually, aku penat dan lelah kerana aktiviti seharian aku...Bosan wes duk kat rumah tanpa wat aktiviti berfaedah...Ye la, bangun tido jam 9pg, bukak tv layan channel 611...Kalo bukan hagemaru, tengok cite detective Conan..tak pun sambung tido bangun jam 12 tengah hari...Kul 12 lak makan nasik bungkus then baru mandi..Wahahaha, abah aku beli nasik suh makan pagi, tapi aku balun tuk makan pagi, tengah hari dan petang...amat tidak senonoh cara pemakanan cikgu biologi yang seorang nih..Ye la dalam bab nutrition, aku duk ajar pelajar suh amalkan gaya hidup pemakanan yang sehat untuk elak kena medu (gastritis), anorexia dan juga obesity..tapi cikgu ni lain lak aktivitinya...hahahahaha.





Naysilla Mirdad as Sekar


Tu la aktiviti aku seharian. Pastu jam 2 petang layan lagi tv channel 105. Cite sekar..best..ari ni episod ke enam dah...best tang lagu tu la..wahahaha...Abis cite sekar sambung ngan cite Upik Laura dan Abu jam 3-3.30 petang dan Detective Conan jam 3.30-4petang. Kul 4 petang seharian kalo tak buka tenet, duk men game. tu je la...wahahahaha...Malam lak pun aktiviti yang sama. Tengok tv...Tu pun kalo aku tak ngaja la..coz aku ngaja tuisyen ari Selasa malam dan Jumaat malam jer. Satu ag petang sabtu...huhuhuhuhuhuhu...Tu la aku kate penat dan lelah...Kes bosan tahap cipan dah...Bila nak posting nih....lambatnya...aku tak sabar dah nih...

0 comments: