Pages

Aksesori Baru...

Sebelum ni, aku suka sangat menggunakan aksesori wangian badan jenama Dashing...tu zaman remaja la...coz masa tuh, duit pun kurang nak beli yang mahal-mahal...so, as a student pada masa tuh, aku setakat pakai jenama dashing je la..dashing yang kaler biru tuh....Dari pewangi, roll on dan juga bedak...masa tu aku guna bedak badan...huhuhu...Sampai la aku guna duk matrik.

Pastu bila masuk Universiti, aku tukar la pulak ke wangian JC blacknight kaler kuning...kuat wangian dia..harum...tahan sampai petang...pakaian yang sembur ngan pewangi ni, letak dalam baldi, hujung minggu basuh kain baju, masih tetap wangi. Tapi sayang, dia jarang dijual. Tapi dia tak der produk bedak...So pakai je la perfume and roll on je.

Pastu akibat dah bosan, aku guna lak jenama adidas. Adidas kaler kelabu. Best gak. Juga tak der bedak. Hanya perfume and roll on ajer. Benda alah lain pun ada. Sabun ada, after shave pun ade. Tapi aku tak pakai pun. Aku just beli perfume and roll on ajer.

Dan 2 3 bulan lepas, aku guna jenama Uber Man. Kaler biru...last2 skali aku pun tukar pulak...So mulai julai 2009 nih, aku mula menggunakan jenama Denim Kaler Biru...Best woo bau dia...Lebih wangi dari jenama yang sebelum ni aku guna. Mahal la pulak. Dalam RM 34 sebotol. Dia punya roll on lak RM13 sebotol...Mahal..Tapi berbaloi dengan wangi nye itu...huhuhu..kat bawah ni aku letak gambar. Tapi gambar aku nye aku tak nak letak la...huhuhu..so aku letak yang aku dapat dari internet. tapi bukan yang warna biru ni. Yang biru ni nama denim tornado.. Akunye biru gelap Denim Original klasifikasi dia...huhuhuhu



Satu jenama yang aku tak pernah tukar adalah gel rambut aku...huhuhuhu...Brylcreem Extreme Hold Gel...huhuhu...entah, aku suka sangat sampai tak nak tukar...hehehehe..dari zaman sekolah lagi.


3 comments:

Cikgu Ije said...

denim? nok beli ko gewe aku eh. haha.

aDmiEy KaMaRuDiN said...

beli ajer ije...murah...kat mydin ader...kat tesko ader...Kat billion jah tak dop

Anonymous said...

Jc blacknight beli mana? Ada pic tak?