Pages

Maaf Untuk Segalanya...

Jika di dalm blog ini saya post pelbagai perkara yang tidak puas hati dengan sesetengah orang dan senantiasa mengutuk dengan sewenang2 nya, saya mohon maaf. Ini kerana dlam blog ini lah tempat saya mencurahkan segala kisah suka duka pahit manis dan segalanya. Dan mulai hari ini, sya berjanji, saya tidak akan hentam saper2 lagi. Kalu dibiarkan, buruk padahnya terhadap fizikal dan batin saya. Pelbagai entry yang telah diposkan itu, ada sebab2 tersendiri. Siapa la kita, kita manusia sentiasa tidak sempurna. Hanya Allah yang lebih sempurna dari segala2nya. So, maafkan diri saya dan terima saya seadanya. Buang yang keruh dan ambil yang jernih. Dan jika masih ada permasalahan, saya insyaAllah akan selesaikan dengan cara berhemah. Terima kasih. wassalam.

2 comments:

Anonymous said...

banyak2 sabar ye Cikgu Shahroom.
biasa r manusia..
blog kite..suka hati kite la..
tapi..
kita bertanggungjawab di atas setiap kata2 yg kita taip..
so..kena sentiasa berhati2.
orait, good luck cikgu shahroom..